مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح ملی مدارس همدل در راستای توسعه تعاملات انسان دوستانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،  و به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به همکاری مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی با کمیته امداد در جهت کمک به جذب و تحصیل دانش آموزان نیازمند تأکید کرد.

 مودی اهدای تبلت، جذب سواد آموزان ۱۰ تا ۴۹ سال و کمک به تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل را ازجمله موارد مشارکت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش در جهت کمک به نیازمندان عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در سال تحصیلی جدید هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره‌مند می‌شوند.

الهی راد افزود: در سال گذشته ۳۱۵دانش‌آموز دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد در ۱۰۵مدرسه استان از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره‌مند شدند.

او  بابیان اینکه تمامی مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی می‌توانند در پویش مدارس همدل باهدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند تأکید کرد: دانش آموزان باید با رعایت کرامت و حرمت در این مدارس ثبت‌نام شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.