مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد روز گرامیداشت پرچمدارانی است که مایه‌ی تکاپوی فکری و ذهنی جامعه هستند و با تلاش خود باعث جهت دهی جامعه به سمت احقاق حقوق مردم می‌شوند.

روز خبرنگار بهانه ایست تا عاملان و دلسوزانی که با جان و دل، عاشقانه در سخت‌ترین شرایط و با کمترین توقعات، رشد و توسعه‌ی منطقه را به سهم خود رقم می‌زنند، بار دیگر برای همگان دیده شوند و مورد تقدیر قرار بگیرند.

بی شک اگر خبرنگار و شغل خبرنگاری و رسانه‌ای نمی‌بود امروز حلقه مفقوده‌ی عدم ارتباط مردم و مسئولین وجود داشت.

ضمن بزرگداشت یاد و نام خبرنگاران شهید و گرامیداشت یاد خبرنگاران فقید استان، این روز را به تمام خبرنگاران عزیز استان خراسان جنوبی و همکاران پرتلاش و خلاقم در خبر صداوسیمای خراسان جنوبی در سراسر استان و دیگر اصحاب رسانه که ایام درگیری با کرونا سختی هایشان را دو چندان کرده است، تبریک عرض می‌کنم.

علیرضا آینه دار

مدیر کل صدا وسیمای خراسان جنوبی

۱۷ مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین بیدمشکی
۲۱:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت شما بخیر. متاسفانه روستای فنود در بخش موداستان خراسان جنوبی فاقد اینترنت همراه اول و ایرانسل می باشد و دانش آموزان جهت شرکت در کلاسهای مجازی می بایست به مکانهایی که اینترنت دارد مثل بیرجند، مود یا ارتفاعات و مکانهای صعب‌العبور رفته و در کلاسها شرکت نمایند لذا خواهشمندیم به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی فرمایید. خدا خیرتان دهد.
آخرین اخبار