مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مددجویان در راستای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان می‌توانند ۲۶ خدمت ارائه شده توسط این نهاد را به صورت الکترونیکی ثبت و ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مددجویان در راستای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان می‌توانند ۲۶ خدمت ارائه شده توسط این نهاد را به صورت الکترونیکی ثبت و ارسال کنند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت کاهش خروج غیر ضروری از منزل، مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی و گوشی همراه با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


محمدی بابیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود اضافه کرد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.

او با اشاره به خدمات الکترونیکی ارائه شده در حوزه درمان ادامه داد: پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری و کمک هزینه درمانی، ۳ خدمت الکترونیکی در این حوزه است.

محمدی بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.

او افزود: خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

محمدی با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی باید درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.