کریمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش ۲۵ درصدی پیگیری و شکایات مردم از شرکت ملی پست

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست از کاهش ۲۵ درصدی پیگیری و شکایات مردم خبر داد.

امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست پاسخگویی به شکایاتی است که مشتریان و هموطنان مطرح می‌کنند و ما وظیفه پیگیری شکایات و پاسخگویی را داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست افزود: مشتریان شرکت ملی پست می‌توانند با استفاده از درگاه‌ها و با روش‌های مختلف شکایات خود را مطرح کنند.

او با بیان اینکه سامانه ۱۹۳ نیز پاسخگوی سوالات و شکایات هموطنان هست گفت: ما در ۴ ماه سال گذشته ۱۸۹هزار شکایت و پیگیری داشتیم که امسال این رقم با کاهش ۲۵ درصدی به ۱۴۰ هزار شکایت و پیگیری رسید.

کریمی بیان کرد: دلیل این کاهش توسعه زیرساخت‌های شبکه پستی است و شرکت ملی پست در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۴۰۰ دستگاه وانت، ۴۰ کامیون سنگین و ۴ هزار ترولی را به شبکه پستی کشور وارد کرد.

او با بیان اینکه این موضوع باعث شد تا مرسولات پستی هموطنان سریع‌تر و با امنیت بیشتر جابجا شود گفت: نزدیک به ۵ هاب منطقه‌ای در کشور ایجاد شد که به واسطه آن مرسوله‌های پستی با سرعت بیشتری جابه جا می‌شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی شرکت ملی پست افزود: این اقدامات باعث شد تا بتوانیم رضایت هموطنان را کسب کنیم و با یکپارچه سازی که در سامانه خود ایجاد کردیم، توانستیم کاهش ۲۵ درصدی را در زمینه پیگیری و شکایات کسب کنیم.

کریمی گفت: باتوجه به افزایش ترافیک ۳۰ تا ۴۰ درصدی که در شبکه پستی داشتیم، اما توانستیم به کاهش ۲۵ درصدی برسیم و زمان پاسخگویی کاهش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خوشبختانه با واتس و تِلِگْ دیگه کسی محتاج اینا نیست
آخرین اخبار