رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز واکسیناسیون کارکنان مترو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عباس نظری مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه طی ۸ روز گذشته بیش از ۷۰ درصد پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسینه شده‌اند گفت: همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ همکارانمان در سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌ها و سازمان تاکسیرانی نیز واکسینه شده اند و از امروز یکشنبه هفدهم مردادماه ۱۴۰۰ واکسیناسیون کارکنان شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در این مرکز آغاز می‌شود.

وی همچنین از واکسیناسیون نزدیک به دو هزار و ۷۰۰ نفر از رانندگان تاکسی طی ۸ روز گذشته در این مرکز خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته کارکنان سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌ها نیز در این مرکز واکسینه شده اند.

نظری خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده وارد فاز واکسیناسیون پیمانکاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می‌شویم و طبق برنامه ریزی تا پایانه هفته فاز اول واکسیناسیون کارکنان شرکت به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار