فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام سردار عزیزی آمده است:

ن والقلم و ما یسطرون / نون و سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند

۱۷ مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته اند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و اجتماعی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، هم دوش با سایر نهاد‌های مسئول به خصوص نیروی انتظامی در پاسداری از دست آورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجاهدانه ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده اند.

نگرش دقیق و عمیق خبرنگاران به رخداد‌ها و وقایع خبری و توجه به اولویت‌های جامعه و نظام با رویکرد "حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی" و مهم‌تر از همه" امانت داری "از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و گرامیداشت این روز ارزشمند اجتماعی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و طلایه داران عرصه خبر رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است، چون گذشته در سایه توجهات ویژه حضرت، ولی عصر (عج ا..) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در همراهی و تعامل با پلیس در توسعه نظم و امنیت موفق و پیروز باشید.


بیشتر بخوانید

پیام تبریک فرمانده ناجا به مناسبت روز خبرنگار


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.