معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: با وجود قطعی برق و مشکلات کارخانه سیمان هگمتانه، سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی این استان به موقع تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرهاد فرزانه، معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: بیش از ۴۰۰ طرح کوچک و بزرگ در استان در حال ساخت است که تلاش داریم مصالح مورد نیاز آن‌ها در زمان مقرر تامین شود.

او تأکید کرد: از این تعداد ۹۰ طرح عمرانی شاخص تعیین و شناسایی شده است که بیشتر آن‌ها مربوط به حوزه‌های بهداشت، درمان، راه و شهرسازی و آموزش می‌شود.

فرزانه با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها و کمبود نقدینگی تلاش داریم کمبودی در اجرای این طرح‌ها ایجاد نشود، بیان کرد: در اوایل مرداد مسأله برق به عنوان مشکل ملی چالشی در حوزه سیمان به وجود آورد که با هماهنگی انجام شده تلاش داریم کمبود سیمان برطرف شود و طرح ها در زمان مقرر به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما در کنار پیمانکاران هستیم تا سیمان مورد نیاز طرح های آن‌ها تامین شود، افزود: مدتی پیش مشکلی برای کارخانه سیمان هگمتان به وجود آمد و به دنبال آن میزان تقاضای این محصول از تولید، پیشی گرفت.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.