اعتبار نامه ۶ نفر از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه با حضور ۲۰۶ نفر  از نمایندگان مجلس و به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. بررسی اعتبارنامه ۶ منتخب جدید مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس قرار داشت.

رحمت‌الله نوروزی سخنگوی شعبه یکم از بررسی و تایید اعتبارنامه ابراهیم نجفی از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در این شعبه خبر داد.

در ادامه سلمان اسحاقی سخنگوی شعبه چهار گفت که اعتبارنامه ولی الله بیاتی از حوزه انتخابیه تفرش و فتح‌الله توسلی از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در این شعبه مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

علی اصغر باقر زاده سخنگوی شعبه ششم در گزارش شعبه خود به مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس  شورای اسلامی اعتبار نامه اسماعیل کوثری از حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس پس از انجام مراسم تحلیف در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ ارسال شد و در جلسه ۶ مرداد ۱۴۰۰ مورد بررسی و  تائید قرار گرفت. 

محمد علی‌پور سخنگوی شعبه ۱۲  در گزارش شعبه خود به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبار سید ناصر حسینی پور منتخب گچساران در جلسه ۵ مرداد ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع و در جلسه ۵ مرداد ۱۴۰۰ در این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت و به اتفاق آرا تائید شد.

حسن نوروزی رئیس شعبه چهاردهم سخنگوی شعبه چهارم در گزارش شعبه خود گفت: در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه داخلی مجلس اعتبار نامه سید مرتضی حسینی از حوزه میانه در جلسه ۵ مرداد ۱۴۰۰ به این شعبه ارسال و در جلسه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ مررد بررسی و تائید قرار گرفت.

پس از ارائه گزارش شعب در مورد اعتبارنامه منتخبان مجلس شورای اسلامی در انتخابات میان دوره‌ای، قالیباف رئیس مجلس با اعلام این‌که اعتراضی در مورد این اعتبارنامه‌ها وجود ندارد تصویب آن را در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار