مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: ۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری برای لایروبی و پاکسازی نهر‌های پوشیده از گل و لای ناشی از سیل اخیر به بخش رودبار الموت شرقی ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: ۶ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری شامل لودر، بیل مکانیکی و باب کت به منظور لایروبی و پاکسازی نهر‌های پوشیده از گل و لای ناشی از سیل اخیر به بخش رودبار الموت شرقی شهرستان قزوین ارسال شد.

قدرت الله مهدیخانی با اشاره به فعالیت ۳۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در منطقه به منظور پاکسازی نهر‌های کشاورزی و سردهانه‌های مزارع، افزود: در بخش لایروبی منازل سیل زده در بخش رودبار الموت شرقی و غربی هم باید گفت که داخل تمامی منازل مسکونی آب گرفته از سوی نیرو‌های امدادی پاکسازی شده و تنها برخی از حیاط منازل و معابر باقیمانده که این مهم نیز طی امروز و فردا به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان آوج نیز تنها مساله باقی مانده در حوزه کمک به مردم، پاکسازی نهر‌های کشاورزی است که با توجه به دستور اکید استاندار به سازمان جهاد کشاورزی، به نظر می‌رسد این مساله نیز تا ۲ روز آینده به شکل مطلوبی انجام شود و به پایان می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به فوت هفت نفر از شهروندان در سیل هفته گذشته، گفت: متاسفانه تاکنون اجساد نوزاد ۶ ماهه کودک ۱۲ ساله به دلیل حجم گل و لای در بخش رودبار الموت شرقی هنوز پیدا نشده و جست و جو در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.