نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: در استان ما همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها وجود دارد و بیشتر مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه مدیریتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور جمعی از صنعتگران استان با بیان اینکه سال‌هاست رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و تولید و اشتغال تاکید دارند، بیان کرد: امروز در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم و همه دستگاه‌های دخیل در امر تولید باید عزم خود را برای مانع زدایی و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان بردارند.

او با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در هفته گذشته، ادامه داد: برای پیگیری مشکلات پیش روی صنعتگران استان، از روسای بانک‌های عامل، مدیران کل تأمین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات، شهرک‌های صنعتی و جمعی از صنعتگران دعوت کردیم تا در نشستی به بررسی موانع تولید پرداخته شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانعی که بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مسیر تولیدکنندگان قرار داد‌ه‌اند، افزود: اگر توقع داریم جهشی رخ دهد باید نگاهمان را عوض کنیم و در کنار دفاع از منافع دستگاه متبوعمان، موانع و مشکلاتی را که پیش روی تولیدکنندگان قرار دارد، شناسایی و برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

جمیری با اشاره به سوء استفاده‌هایی که برخی افراد از تسهیلات بانکی ویژه تولید کرده‌اند، عنوان کرد: برخی افراد تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و تولید دریافت کرده اما در زمینه‌های دیگری مصرف کرده‌اند و به منافع بسیاری نیز دست پیدا کرده‌اند، باید با این افراد برخورد شدید و قانونی صورت گیرد و این تسهیلات به مسیر اصلی خود در حوزه تولید برگردد.

او افزود: باید از کارآفرینان و تولیدکنندگانی که با تحمل همه سختی ها، کمبود‌ها و ناملایمات باز هم در میدان مانده‌اند و به توسعه صنعت و اشتغال در استان کمک می‌کنند حمایت ویژه صورت گیرد.


بیشتربخوانید


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل تنگ نظری‌ها و سختگیری‌هایی که در برخی ادارات با صنعتگران می‌شود خیلی از آن‌ها تصمیم به خروج سرمایه خود از استان و سرمایه گذاری در دیگر نقاط کشور می‌گیرند.

جمیری بیان کرد: در استان ما همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها وجود دارد و بیشتر مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه مدیریتی است، اگر مشکلاتی هم در حوزه قانونگذاری وجود داشته باشد آمادگی داریم با کمک کارشناسان و مدیران، آن‌ها را در مجلس پیگیری و رفع کنیم.

او گفت: امیدواریم با نگاهی که در این جلسه شکل گرفت تولیدکنندگان استان در پیچ و خم‌هایی که دستگاه‌های اجرایی برای آن‌ها ایجاد می‌کنند نمانند و بتوانیم قدمی در مسیر حل مشکلات کارآفرینان استان برداریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.