چوبینه گفت: به صورت تدریجی حدود ۶۰ هزار نیروی شهرداری تهران واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران اظهار کرد:‌ برنامه‌هایی را برای این منظور در نظر داریم و از آنجایی که طبق سند واکسیناسیون کشوری افراد در مشاغل در معرض خطر باید با اولویت واکسینه شوند و کارکنان مشاغلی مانند کارکنان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تقریبا واکسیناسیون آن‌ها آغاز شده بر همین اساس شهرداری هم برنامه‌ای برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری از هفته آینده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و راهبران مترو از هفته‌های پیش آغاز شده است، گفت: همه همکاران ما در مجموعه‌های شهرداری با اولویت مشاغل پرخطر و در مواجه مستقیم با شهروندان از هفته آینده واکسینه می‌شوند و به صورت تدریجی حدود ۶۰ هزار نیروی شهرداری واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد: بازنشسته‌هایی که واکسیناسیون آن‌ها انجام نگرفته در زمان واکسیناسیون کارکنان این موضوع برای آن‌ها محقق خواهد شد.

چوبینه خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در گام نخست و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گام بعدی برنامه‌هایی را برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی چه در میان شهروندان عادی و چه کارکنان شهرداری خواهیم داشت.

وی گفت: دارو‌های خاص بیمارستانی کرونا به زودی در مراکز درمانگاهی شرکت شهر سالم ارائه می‌شود و پزشکان در این مراکز می‌توانند دارو‌ها را تجویز و برای بیماران تزریق شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: در گام نخست فردا با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران این مسأله در یک درمانگاه در منطقه ۹ تهران محقق خواهد شد و به تدریج این موضوع برای سایر درمانگا‌ه‌ها لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار