هشدار سازمان امنیت ملی آمریکا درباره افزایش خشونت‌ها از سوی طرفداران ترامپ

سازمان امنیت ملی آمریکا به مقامات ایالتی نسبت به افزایش تماس‌ها و ارتباطات خشونت آمیز از سوی طرفداران ترامپ هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، سازمان امنیت ملی آمریکا در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش تنش‌های اینترنتی و تهدید به خشونت از سوی گروه‌های موسوم به طرفدار دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا هشدار داد و از تمامی نیرو‌های امنیتی و انتظامی در ایالت‌ها و شهر‌های مختلف آمریکا خواست به حالت آماده باش دربیایند.

بر این اساس، سازمان امنیت ملی آمریکا این تهدید‌ها و خشونت‌ها را همگی در راستای تکرار ادعا‌های تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ و احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید می داند. این هشدار همزمان با افزایش تنش‌ها و ادعا‌ها در زمینه تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا داده شده است.

سازمان امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این سازمان به طور منظم تمامی داده‌ها و اطلاعات مربوط به افزایش تنش‌ها و تهدیدات را رصد می‌کند و طبق اطلاعاتی که تا به حال به دست آمده این خشونت‌ها ممکن است در ماه جاری میلادی به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و حتی به ایالت‌های آمریکا کشیده شود.

سخنگوی سازمان امنیت ملی آمریکا در این رابطه گفت: این سازمان اطلاعیه‌ای را در رابطه با احتمال افزایش خشونت و درگیری‌ها در ایالت مختلف در اختیار مقامات محلی قرار داده و از آن‌ها خواسته تمامی امکانات خود را برای مواجهه با این خشونت‌ها به حالت آماده باش در بیاورند.

وی ادامه داد: برخی تهدید‌ها در فضای مجازی به حادثه حمله به کنگره و احتمال وقوع اتفاقی مشابه اشاره مستقیم دارد.

در هفته‌های اخیر احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا دوباره قوت گرفته و دونالد ترامپ اعلام کرد به زودی مدارک و اسنادی آشکار در این زمینه منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار