توت فرهنگی نام جشنواره‌ای است که برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اصفهانی در تابستان در نظر گرفته شده است.

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان با توجه به شرایط کرونا گفت: طبق برنامه ریزی‌ها در ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان حدود هزار و ۱۰۰ پایگاه اعم از مدارس، پایگاه‌های اوقات فراغت، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مدارس قرآنی، کانون‌های ورزشی و پژوهش سرای دانش آموزی به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است.

او افزود: برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان اصفهان در تابستان امسال در قالب جشنواره توت فرهنگی که ترکیبی از تابستان، تربیت و برنامه فرهنگی است، برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: جشنواره توت فرهنگی در چند محور آموزشی، تفریحی و سرگرمی در نظر گرفته شده است و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او محور دوم جشنواره توت فرهنگی را که بحث تفریح و سرگرمی اوقات فراغت است را شامل تمامی کلاس‌های هنری، ادبی و خلاقیتی اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز کلیپ‌های چند دقیقه‌ای تهیه و هر روز در شبکه شاد بارگذاری می‌شود.

شکری افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی در قالب جشنواره اوقات فراغت در رشته‌های متعدد آموزش ببینند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.