مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم عزاداری حسینی امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در همایش ستایشگران و مداحان استان با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان شدت گرفته است گفت: فعالیت شبکه‌های معاند علیه دین و با هدف جلوگیری از برگزاری مراسمات ماه محرم آغاز شده که باید با آن مقابله کرد.

او با اشاره به برگزاری مراسمات ماه محرم و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: مداحان در نگاه دینی، فرهنگ سازانی هستند که دل‌های مردم را در تقابل با هجمه دشمنان دین صیقل می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ترور شخصیتی مداحان کشور توسط رسانه‌های دشمن گفت: دشمنان با عناوین مختلف به دنبال تعطیل کردن مجالس عزای اباعبدالله هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با بیان اینکه محافل عزای اهل بیت (ع) امسال باید پرشور برگزار شود و این موضوع منافاتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ندارد افزود: قشر مذهبی در رعایت موارد و دستورات بهداشتی پیشتاز هستند.

او با بیان اینکه یکی از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا مداحان امام حسین (ع) هستند تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، نهضت تبلیغی را تعطیل نمی‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین بر فرهنگ سازی افزایش جمعیت تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.