استاندار البرز گفت:هیچ گونه کمبود امکانات درمانی و بهداشتی برای بیماران کرونایی در البرز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  با اشاره به این که البرز نیز همانند سراسر کشور در پیک پنجم کرونا گرفتار است، گفت: استان البرز به دلیل تراکم بالای جمعیت و بسیاری از چالش‌های جدی بدلیل همجواری با پایتخت، حاشیه نشینی، محور‌های ارتباطی شرایط حساس تری را نسبت به سایر استان‌ها دارد.

استاندار البرز افزود: مراکز درمانی البرز ناگزیر، پذیرای بسیاری از بیماران استان‌های همجوار است، ولی با مدیریتی که در این راستا صورت گرفته، هیچ گاه با کمبود تخت و امکانات و عدم پذیرش بیماران مواجه نشدیم.

شهبازی گفت: حدود ۵۰۰ هزار البرزی اکنون واکسینه شده اند و این روند همچنان ادامه دارد و ۲۵ مرکز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
او افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تخت‌های قرنطینه مهیا کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند و نیرو‌های بسیجی و آموزش و پرورش نیز به کمک کادر درمان آمدند.

استاندار البرز با اشاره به این که حوزه فعالیت رسانه‌ها گسترده‌تر شده، گفت: خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می‌کند.

او افزود: از شهرداری کرج و اداره کل ورزش و جوانان انتظار می‌رود در خصوص تامین مکان لازم جهت واکسیناسیون و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی همراهی لازم را داشته باشند.

شهبازی گفت: با توجه به حلول ماه محرم، ازفرمانداران انتظار می‌رود که نظارت لازم را طبق دستورالعمل‌های ابلاغی داشته باشند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.