جمعی از مسئولان ورزش افغانستان دوشنبه به ایران می‌آیند تا دیداری با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس تهران در نظر دارد با کشور‌های همسایه و به خصوص افغانستان، روابط دوستانه‌ای را برقرار کند. از جمله این ارتباط‌ها می‌توان به انجام بازی‌های دوستانه اشاره کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند تا با هماهنگی‌های لازم چند دیدار دوستانه با تیم شهید احمد شاه مسعود افغانستان انجام دهند و حتی در این رابطه نامه نگاری‌هایی از سوی ۲ طرف صورت گرفته است.

در همین راستا قرار است جمعی از مسئولان ورزش افغانستان و به خصوص باشگاه شهید احمد شاه مسعود افغانستان مقیم فرانکفورت روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه به باشگاه پرسپولیس آمده تا در آنجا با جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کنند. در این نشست قرار است راجع به سطح فوتبال ۲ کشور ایران و افغانستان و همچنین بازی‌های دوستانه بحث و تبادل نظر صورت گیرد. در نامه‌ای که مسئولان باشگاه پرسپولیس به روابط عمومی باشگاه شهید احمد شاه مسعود افغانستان مقیم فرانکفورت ارسال کردند با انجام بازی دوستانه موافقت کرده بودند و به همین دلیل قرار است جمعی از مسئولان ورزش افغانستان ظهر دوشنبه به محل باشگاه پرسپولیس بروند.


بیشتر بخوانید


پرسپولیسی‌ها در آن نامه خواستار بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال افغانستان شدند. حال به گفته مسئولان افغانستان قرار است بازی دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور با پرسپولیس بعد از کاهش شیوع ویروس کرونا در ایران و به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شود. حال باید منتظر ماند و دید در جلسه‌ای که روز دوشنبه ظهر در محل باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود، ۲ طرف به چه نتایجی دست پیدا می‌کنند.

افغانستانی‌ها ابتدا می‌خواستند اواخر مرداد ماه با باشگاه پرسپولیس بازی دوستانه انجام دهند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران این مسابقه به تعویق افتاد و حالا باید ۲ طرف تاریخ جدیدی را برای برگزاری این بازی انتخاب کنند. آن طور که  شنیده می‌شود بازی دوستانه پرسپولیس برابر تیم ملی فوتبال افغانستان اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه در ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار