منابع عبری زبان اعلام کردند یک آتش‌سوزی بزرگ در نزدیکی تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد آتش‌سوزی بزرگی در نزدیکی تاسیسات نظامی واقع در شهر «یفنی» در مرکز سرزمین های اشغالی رخ داده است و هشت تیم آتش نشانی برای کنترل آتش و جلوگیری از گسترش آن وارد عمل شده‌اند.

تاکنون دلیل این آتش‌سوزی مشخص نشده است، اما امکان دارد این آتش‎‌سوزی که در نزدیکی تاسیسات نظامی این رژیم به وقوع پیوسته است هشداری به ماجراجویی‌های اخیر تل‌آویو باشد.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز در میزان خسارت و تلفات این آتش‌سوزی اظهارنظری نکرده‌اند.

طی هفته‌های اخیر بار‌ها آتش‌سوزی‌های مختلفی در اراضی اشغالی مخصوصا در نزدکی نوار غزه به وقوع پیوسته که مقامات رژیم صهیونیستی آن را بر اثر فرود بادبادک‌های آتش‌زایی می‌دانند که از غزه به سوی اراضی اشغالی فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَةٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَةٌ فَهِیَ خَاوِیَةٌ عَلَىٰ عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَةٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ
پس چه بسیار شهر و دیاری که ما اهلش را در آن حال که به ظلم و ستم مشغول بودند به خاک هلاک نشاندیم و اینک آن شهر‌ها از بنیاد ویران است و چه چاه و قنات‌های آب که معطل بماند و چه قصر‌های عالی بی‌صاحب گشت. راست گفت خداوند یگانه بلند مرتبه و عظیم جل جلاله .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار