ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اقدام حزب‌الله آن را موفقیتی دیگر برای مقاومت خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صادر کردن بیانیه‌ای اعلام کرد مردان مقاومت اسلامی بار دیگر بازدارندگی جدیدی را در برابر دشمن صهیونیست ایجاد کردند.

جوانان انقلاب ۱۴ فوریه گفتند: مردان حزب الله با ضربات خود که دشمن را سردرگم کرد و برنامه‌ها و محاسبات آن را برهم زد، نشان دادند که این جنبش چشم بینای لبنان است.

این ائتلاف در ادامه افزود: این بازدارندگی مقدس است چراکه دشمن غیر از آن چیزی نمی‌فهمد. این اقدام را به رهبران حزب‌الله و رزمندگان آن تبریک می‌گوییم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد در واکنش به این تجاوزات، حزب الله لبنان با حملات راکتی و موشکی مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی را هدف قرار داد و ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مناطق باز در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک هدف قرار داده و این پاسخی به تجاوزگری اخیر این رژیم است.

این اقدام حزب‌الله با واکنش مثبت گروه‌های مقاومت در سراسر منطقه روبرو شد و این گروه‌ها بر حق مشروع مقاومت لبنان در جواب تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار