فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در پی هوشمندی ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشتزنی با هدف برقراری نظم و امنیت به عنوان وظیفه ذاتی خود با چهره زنی سرنشینان خودرو‌های عبوری، به یک خودرو پراید و سرنشین آن مشکوک شده و برای بررسی به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او با اشاره به بی توجهی راننده خودروی پراید به دستور ماموران انتظامی و اقدام به فرار وی از محل، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بهشهر با سماجت و پشتکار تمام پس از تعقیب و گریز طولانی، خودروی پراید را متوقف و هر ۲ سرنشین آن را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از ممانعت متهمان دستگیر شده به هرگونه ارتکاب جرمی در مرحله نخست پس از دستگیری سخن به میان آورد و گفت: متهمان در کلانتری به جرایم خود مبنی بر سرقت ۲۰ فقره سیم و کابل برق در بهشهر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی همچنین از کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل سرقتی و لوازم و ادوات سرقت از صندوق عقب خودروی پراید توقیفی خبر داد و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.