استاندار سمنان گفت : وضعیت ابتلا به کرونا در استان سمنان شیب تند صعودی را طی می کند که این وضعیت تاکنون بی سابقه بوده است.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در  گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ضمن عرض تسلیت برای درگذشت حجت الاسلام توکلیان مدیرکل محترم صدا وسیما مرکز سمنان گفت : ۶۸۵ نفر به دلیل ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر بر اثر ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه میزان فوتی ها نسبت به بستری ها کم است افزود : میزان مراجعین و بیماران سرپایی افزایش یافته است .

آشناگر ضمن اشاره به تاکید رییس جمهور برای تامین واکسن مورد نیاز گفت : روند واکسیناسیون در استان به صورت مطلوب انجام می شود و امیدوار هستیم با دریافت محموله های بعدی این روند تسریع شود .

به گفته استاندار سمنان ، دستورالعمل ها برای برگزاری مراسمات ماه محرم ابلاغ شده که برای هماهنگی در نحوه اجرا ، فرمانداران در سطح شهرستان ها و معاونت سیاسی استان با سازمان تبلیغات و هیات های مذهبی هماهنگی کنند که در کنار برگزاری مراسمات از سرایت بیماری جلوگیری شود.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان ، شهرستان های سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود قرمز، شهرستان سرخه و مهدیشهر نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.