فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده ۷۴ سارق دستگیر و ۲۰۰ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان کرمان به مدت ۳ روز اجرا شد.

او با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، افزود: با اجرای این طرح، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با دستگیری ۵۲ خرده فروش و ۴ قاچاقچی موفق شدند، ۲۱۹ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ۱۰ نفر معتاد را نیز جمع آوری کنند و به مرجع قضایی تحویل دهند.

سرهنگ امینائی تصریح کرد: در اجرای این طرح، با تلاش ماموران انتظامی ۷۴ سارق، ۱۹ نفر متهم تحت تعقیب و یک نفر اراذل اوباش دستگیر، ۸ تن چوب، ۷ هزارو ۱۰۰ لیتر سوخت، ۳۲۴ جفت کفش، ۱۹ دستگاه ماینر، شش هزارو ۴۸۰ نوشابه و ۳۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و ۴ قبضه شکاری بیان کرد: ماموران انتظامی در این ۳ روز در بازدید از ۳۹ کارگاه ضایعاتی ۱۳ کارگاه و ۱۰ منزل خرده فروش را پلمپ و ۱۱۱ دستگاه خودرو و ۴۷ دستگاه موتور سیکلت مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان بودند را توقیف کردند.

سرهنگ امینائی افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و همکاری خوب مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها مساعدت می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار