معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واکسیناسیون گروه‌های سنی براساس سند ملی انجام و تزریق واکسن خارج از این برنامه تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در اطلاعیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آمده است: در حال حاضر متولدین سال‌های ۱۳۵۵ و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند و در صورت تزریق واکسن خارج از این برنامه، تخلف اداری محسوب می شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: این اقدام بر اساس عدالت اجتماعی انجام می‌شود و از تمام مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت ۵ گانه مشهد خواسته شده است ضمن نظارت دقیق بر این برنامه، برای افرادی که در این زمینه تخلفی انجام داده اند، تذکر کتبی صادر شود.


بیشتر بخوانید



در چند روز اخیر برخی از دانشجویان و یا اساتید دانشگاه براساس پیامک‌هایی که دریافت کرده اند، برای دریافت واکسن به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کرده اند که در این اطلاعیه تاکید شده است، تحت هیچ شرایطی این پیامک‌ها برای انجام واکسیناسیون در پایگاه‌های عادی، تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت، اعتبار ندارد.

در راستای حفظ شأن و جایگاه اساتید و دانشجویان، نوبت واکسیناسیون این افراد از طریق دانشگاه خود به صورت پیامک اطلاع رسانی و زمان و مکان دریافت واکسن به اطلاع آنان می‌رساند.

در حال حاضر تنها دانشجویان بالینی در اولویت دریافت واکسن کرونا توسط دانشگاه محل تحصیل خود هستند و واکسیناسیون سایر دانشجویان غیربالینی براساس دستور معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از نیمه دوم شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.