مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر گفت:با وجود شرایط کرونایی، آثار ارسالی دانش آموزان استان به جشنواره نوجوان سالم نسبت به سال تحصیلی گذشته،۱۰ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم پایانی دهمین جشنواره نوجوان سالم و طرح یاریگران زندگی بیان کرد: بیش از۶ هزار و ۳۵۰ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره فرستاده شده و با وجود شرایط کرونایی، آثار ارسالی ۱۰ برابر سال تحصیلی گذشته، است.

او افزود: هدف اصلی طرح یاریگران زندگی، طرح «نماد» و سایر فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی به منظور آموزش‌های پایه و توانمندسازی دانش آموزان و به ویژه مهارت «نه گفتن» است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر هماهنگی و هم افزایی اعضای ائتلاف نماد، عنوان کرد: دستگاه‌های عضو طرح نماد در استان، و شهرستان‌ها و مناطق با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های کاربردی، تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی مناسب و مطلوب برای زندگی سالم نسل نوجوان و جوان به کار گیرند.

کرمی ادامه داد: نگران آسیب‌های پس از دوران کرونا هستیم و امیدواریم مشاوران دلسوز مدارس با آمادگی کامل و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند خود، این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به افتتاح خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی دانش آموزی، گفت: تیمی از مشاوران استان از ۸ تا ۲۰، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.