پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم و امیدوارم بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار فردا شب این تیم مقابل فولاد خزستان در فینال جام حذفی اظهار داشت: حساس‌ترین بازی فصل استقلال فردا شب برگزار می شود. استقلال درگیر حواشی زیادی است و تا همین جا هم، برای ما قهرمان است. دیدار فردا شب، بسیار حیثیتی است و هواداران توقع یک جام از استقلال را دارند. با توجه به پتانسیل و بازیکنان با کیفیتی که آبی پوشان در اختیار دارند، امیدوارم بتوانیم فردا برنده بازی باشیم و در نهایت قهرمان جام حذفی شویم. بازی سختی در پیش داریم. استقلال آمادگی بالایی دارد و بازیکنانش، با یکدیگر هماهنگ هستند.

او ادامه داد: مظاهری دروازه بان قابل اطمینانی است و عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است. برای هر بازیکنی فراز و نشیبب وجود دارد، اما معتقدم مظاهری می‌تواند جایگزین خوبی برای حسینی باشد و از بابت دروازه بان برای بازی فردا شب، مشکلی نداریم. ان شاءالله مظاهری با آمادگی بالایی درون دروازه قرار بگیرد. امیدوارم در پایان مظاهری را خوشحال ببینم و جام در دستان او باشد.

او در مورد حواشی مدیریتی پیرامون باشگاه استقلال تصریح کرد: مددی کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و همه مخالف حضور او در تیم هستند. مددی از من برای اینکه مصاحبه کردم، شکایت کرده و این برای یک مدیر بسیار بد است و جلوه خوبی ندارد. او اصلا دلسوز استقلال نیست و امیدوارم هر چه سریع‌تر برود. امیدوارم در آینده مدیری برای استقلال انتخاب کنند که واقعا دلسوز تیم باشد و بازیکنان را درک کند. مدیر آینده باشگاه، باید از جنس استقلال باشد. شرایط مالی باشگاه افتضاح است و اصلا نمی‌توان آن را درک کرد.

نوری درباره قانون احتمالی فدراسیون فوتبال که بر  اساس آن یک مربی قادر به حضور در دو تیم لیگ برتری در طول یک فصل نخواهد  اظهار داشت: فدارسیون فوتبال، باز هم یک قانون من درآوردی را برای خود تصویب می کند. نمی‌دانم این قانون را از کجا آورده اند. معتقدم اصلا فدارسیون فوتبال، طرح و ایده خوبی را نداده است. وقتی یک مربی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد، باید اطمینان خاطر داشته و استرس نداشته باشد. اگر یک مربی نتیجه نگیرد و اخراج شود باید تا آخر عمرش خانه نشین شود و مربیگری نکند؟ این قانون هیچ سودی برای فوتبالمان نخواهد داشت. یک مربی، تمام زندگی اش شغل و درآمدی است که در می‌آورد. من به عنوان پیشکسوت فوتبال، مخالف این طرح هستم. ان شاءالله تجدید نظر یا هم فکری بهتری درباره این طرح صورت گیرد. اگر می‌گفتیم فیفا این طرح را تصویب کرده، که بحث دیگری بود و نمی‌توانستیم چیزی بگوییم. در فدراسیون فوتبال چند نفر دور یک میز می‌نشینند و چند قانون را تصویب می‌کنند و اصلا از عاقبت آن خبر ندارند. باز هم می‌گویم که به شدت مخالف این طرح هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس
۱۴:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
یکی نیست به این آقا بگه عددهای 4-5-6-3 مال ماست دیگه نشون نده بهت می خندن
آخرین اخبار