۱۹۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در بخش دالخانی شهرستان رامسر به بیت المال بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یاسر منتظری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: یک قطعه اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۹۷۰۰ متر مربع در منطقه کوندور ییلاق ایزکی از بخش دالخانی شهرستان رامسر که مورد تصرف قرار گرفته بود، با اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع خلع و ید و رفع تجاوز شد.

او افزود:اجرای حکم با حضور میدانی کارشناس نقشه برداری، نیرو‌های یگان حفاظت، مسئول و مامورین واحد منابع طبیعی ساداتشهر و نیرو‌های حفاظتی منطقه اجرا شد.

منتظری گفت:اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر و واحد‌های تابعه از تخریب و تصرف غیر مجاز اراضی ملی پیشگیری و در صورت گزارش با تعقیب متهمان از سوی مراجع قضائی با سود جویان به عرصه منابع طبیعی بصورت قاطع برخورد و کوچکترین اغماضی نخواهند داشت.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر از همه دوست داران طبیعت خواستند در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران-نوشهر به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار