اورژانس بیمارستان شهدا یکی از بزرگترین اورژانس‌های تامین اجتماعی کشور

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:اورژانس بیمارستان شهدا در فضای ۳۳۰۰ متر مربع و در دو طبقه به یکی از بزرگترین اورژانس‌های تامین اجتماعی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح شش پروژه درمانی و زیرساختی در بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه (س) گفت : بازسازی و تجهیز بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت معصومه (س) ، توسعه و بازسازی NICU این بیمارستان ، بازسازی اکسیژن ساز‌های دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) ، راه‌اندازی و تجهیز ماموگرافی بیمارستان حضرت معصومه (س)  و بازسازی آشپزخانه بیمارستان شهدا شش پروژه افتتاح شده است.

او گفت : مجموع اعتبارات این پروژه‌ها نزدیک به ۲۶۰ میلیارد ریال است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه ۲۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در هیات مدیره تامین اجتماعی کشور مصوب شده، افزود: ۱۶ پروژه با این اعتبارات تعریف شده که بخشی از آن‌ها امروز افتتاح شد و مابقی در آینده نزدیک یا استارت می‌خورد و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: با جذب این اعتبارات کرمانشاه استان اول یا دوم کشور از نظر جذب اعتبارات خواهد بود.

حجتی‌پور یکی دیگر از پروژه‌های مهم حوزه درمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه که به زودی آغاز می‌شود را اورژانس بیمارستان شهدا در فضای ۳۳۰۰ متر مربع و در دو طبقه اعلام کرد و گفت: برای این طرح نزدیک به ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیده شده و این اورژانس به یکی از بزرگترین اورژانس‌های تامین اجتماعی کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تجهیز و نوسازی زایشگاه بیمارستان حضرت معصومه (س) به عنوان بیمارستانی که یک سوم زایمان‌های کرمانشاه در آن صورت می‌گیرد و احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.