عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره دولت سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور نماینده های کشورهای مختلف در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی گفت: حضور بیش از ۸۰ کشور در سطوح مختلف در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی نشان داد که بر خلاف ادعا‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ایران هرگز کشوری رو به زوال و انزوا نیست.

او ادامه داد: به خصوص کشور‌های همسایه جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور موفقی داشتند و این نشان دهنده این است که افق‌های همکاری ایران در روابط خارجی کاملا باز است و دولت می‌تواند یک رویکرد سیاست خارجی انقلابی را با احتساب وزن هر کشور در دولت خود لحاظ کند.

ابنارلویی افزود: معتقدم که دولت گذشته سیاست خارجی منطقه‌ای را جدی نگرفت و سیاست خارجی فرامنطقه‌ای در دستور کارش بود و این موضوعی است که دولت سیزدهم باید از آن پرهیز کند. ساختار‌ها در سیاست خارجی باید بازتعریف شود و ما بتوانیم به سمت تعامل سازنده با جهان برویم که جزو چشم انداز اقتصادی جمهوری اسلامی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره چشم انداز دولت سیزدهم نیز بیان کرد: معتقدم با سیاست آقای رئیسی در زمینه وحدت ملی و تصمیمش در زمینه استفاده از جوانان با سرعت به سمت حل معضلات اقتصادی و سیاسی خواهیم رفت و رابطه قوی با همسایگان خواهیم داشت و تعامل سازنده با جهان را اولویت خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار