شمس اللهی گفت:۵۰ درصد گازرسانی به روستا‌های استان ایلام در طول ۵ سال اخیر انجام شده که این میزان جهش عملکرد، ثبت رکورد مهمی در حوزه گازرسانی روستایی در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی، مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم تودیع و معارفه ذیحساب جدید شرکت گاز استان ایلام گفت: در طول چند سال اخیر وضعیت گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان به نقطه مطلوبی رسیده است و اکثر مناطق استان جزء مناطق سبز از نظر مصرف انرژی شده‌اند.

او اظهار داشت: در راستای تحقق نامگذاری سال، گازرسانی جهادی به مراکز تولیدی و صنعتی باقیمانده استان در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته و تاکنون ۹۸۶ مرکز تولیدی و صنعتی استان گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به وصول مطالبات شرکت از برخی ادارات و شرکت‌های صنعتی اشاره کرد و افزود : با توجه به اهمیت وصول مطالبات و حقوق حقه دولت، انتظار میرود که امور اقتصادی و دارایی استان در این خصوص همراهی و کمک کند که شرکت‌های بزرگ از جمله پتروشیمی، سیمان، بیمارستان‌ها و سایر ادارات بدهکار، بدهی گاز بهاء را پرداخت کنند.

شمس اللهی بیان کرد: ذیحساب جدید تعامل دوسویه و مستمری داشته باشد تا بتواند در امور محوله از جمله نظارت و هماهنگی در تاُمین بودجه و امور مالی و ذیحسابی عملکرد قابل رشدی در حوزه مسئولیت داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.