مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۵۰۰ میلیون‌ تومان برای تأمین دارو و درمان نیازمندان خراسان جنوبی هزینه شده است.

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جهت تأمین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند استان در اولین مرحله از تخصیص اعتبار، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

او با بیان اینکه این میزان اعتبار در مرحله اول و به شرط جذب کامل برای بیماران نیازمند اختصاص پیدا کرده است، افزود: خراسان‌جنوبی توانسته به صورت ۱۰۰ درصد این اعتبارات را جذب کند و در حال حاضر منتظر اختصاص مرحله دوم اعتبارات هستیم.

رضایی توزیع اعتبارات را به تناسب محرومیت و جمعیت در بین تمامی شهرستان‌های استان عنوان کرد و گفت: افراد نیازمند توسط خانه‌های هلال شناسایی و برای دریافت خدمات به جمعیت هلال احمر معرفی می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات حمایتی برای درمان، دارو، بستری، جراحی، لوازم و تجهیزات توانبخشی، فیزیوتراپی، زایمان و سایر خدمات درمانی به بیماران نیازمند ارائه می‌شود، ادامه داد: در مرحله اول ۵۳۱ نفر از خدمات این طرح در سطح استان بهره‌مند شده اند.

او با اشاره به تشکیل پرونده ۴۰۲ نفر متقاضی دریافت خدمات برای مرحله دوم این طرح بیان کرد: امیدواریم با کمک و نگاه توسعه محور جمعیت هلال احمر به نقاط محروم شاهد افزایش ۲۰ درصدی این اعتبارات در مرحله دوم نیز باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.