سردار ستاره گفت: تا اطلاع ثانوی در مرز میلک تردد نداریم، اما به محض عادی شدن اوضاع این محدودیت برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جلال ستاره، جانشین مرزبانی ناجا دقایقی پیش در گفت وگو با بخش خبری شبکه خبر با اشاره به آخرین اوضاع مرزهای شرقی کشور،اظهار کرد:درگیری‌هایی که از روز گذشته بین نیرو‌های طالبان و دولت افغانستان در مرکز استان نیمروز آغاز شده بود، بالاخره امروز منجر به تسلط طالبان در بخش عمده‌ای از شهر زرنج و همچنین پایانه مرزی در آنسوی مرز شد.


جانشین مرزبانی ناجا افزود: متعاقبا تعدادی از اتباع کشور افغانستان خود را به مرز درجه یک جمهوری اسلامی ایران در منطقه زابل معرفی کردند و با همکاری وزارت کشور این تعداد اسکان داده شدند، هم اکنون مرز‌های منطقه سیستان و بلوچستان به همت مرزبانان مستقر در منطقه کامل تحت کنترل و امنیت برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی یادآور شد: تا اطلاع ثانوی در مرز رسمی میلک تردد نداریم و به محض عادی شدن اوضاع و مشخص شدن وضعیت دقیق آن منطقه سعی می‌کنیم این محدودیت را بر طرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
باز میخواین افغانها را توایران اسکان بدین والا فرزندان خود ایران بیکارن اینا را کجای دلمون بزاریم چند روز بهشون اب وغذا بدین بعد بفرستین کشورشون طالبان که کاری باادمهای عادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
بابا ببندید مرزو.چیه باز دارین.چطور اونا بهمون‌اب نمیدن.خودمون ک از ترس کرونا ب جون‌خودمون کردیم.اینارو‌راه دادین‌ک‌چی چ‌وضعیه
آخرین اخبار