علیرضا نجاتی کشتی گیر قمی حاضر در المپیک توکیو امروز مورد استقبال مسئولان و جامعه ورزشی قم قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا نجاتی ،کشتی گیر فرنگی کار جوان و آینده دار و تنها ورزشکار قمی حاضر در المپیک توکیو پس از بازگشت به ایران،صبح امروز جمعه  مورد استقبال  مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان، بسیج ورزشکاران، جامعه ورزش و اهالی کشتی و همچنین خانواده اش قرار گرفت.

 نجاتی  با درخشش در رقابت‌های انتخابی توانست با راهیابی به المپیک  توکیو انتظار ۳۱ ساله استان را پایان داد و ورزش استان پس از سه دهه صاحب نماینده در مهم ترین رویداد ورزشی جهان شد.

او اگر چه در اولین رقابت خود در این المپیک با شکست مقابل حریف خود، طعم تلخ حذف زودهنگام و دور از انتظار از این رقابت‌ها را چشید و نتوانست تاریخ سازی خود را ادامه دهد، ولی شرایط سنی او این نوید را می‌دهد که در سال‌های آینده افتخارات بسیاری برای کشتی کشور و استان را رقم بزند.

هادی علیایی ،رئیس هیئت کشتی قم در مراسم استقبال از این ورزشکار خوش آتیه گفت: نجاتی کشتی گیری ۲۱ ساله است که زمان زیادی برای کسب تجربه و افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد و حمایت‌ها از این ورزشکار در بالاترین سطح در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار