کتائب حزب ‌الله عراق در واکنش به پاسخ حزب ‌الله لبنان به حملات رژیم صهیونیستی از این اقدام استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاعلام المقاوم، کتائب حزب ‌الله عراق در واکنش به پاسخ حزب ‌الله لبنان به حملات رژیم صهیونیستی گفت: حزب ‌الله لبنان ثابت کرده است که آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه ماجراجویی که ممکن است از رژیم صهیونیستی سر بزند را دارد. ما به حزب‌الله تبریک می‌گوییم.

این گروه مقاومت اسلامی در ادامه افزود: از استقامت مردم لبنان در برابر تلاش‌های محور‌های صهیونیستی-آمریکایی-سعودی برای کشاندن لبنان به هرج و مرج برای تسلیم و تضعیف مقاومت استقبال می‌کنیم.

کتائب حزب‌ الله اضافه کرد: ما از ملت اسلامی به ویژه در عراق و سوریه می‌خواهیم که از فرزندان صالح لبنان که خون خود را برای دفاع از منطقه و مقدسات آن فدا کردند، حمایت کنند.

گردان‌های حزب‌الله عراق در آخر اعلام کرد: ما آمادگی خود را برای ایستادگی در کنار مردم لبنان و مقاومت پایدار آن‌ها در برابر هرگونه تجاوزی که ممکن است در معرض آن‌ها قرار گیرند، اعلام می‌کنیم.

پیش از حمایت کتائب حزب ‌الله عراق از اقدام حزب ‌الله لبنان در پاسخ به حملات مکرر و تجاوزگری رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت در سراسر منطقه از فلسطین و یمن در پیام‌هایی جداگانه به حزب‌الله لبنان تبریک گفته و از آن حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار