با ثبت ۳ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۹۷۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دیروز ۳۴۲ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۵۴ بیمار جدید شامل ۵۴ مورد بستری و ۱۰۰ مورد سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۵۷ مورد از بیرجند، ۳۸ مورد از قائنات، ۲۰ مورد از زیرکوه، ۹ مورد از فرودس، ۸ مورد از طبس، ۷ مورد از سرایان، ۵ مورد از سربیشه، ۵ مورد از نهبندان، ۴ مورد از درمیان و یک مورد از خوسف بوده است.

 مهدی زاده بیان کرد: همچنین از ۴۸۰ تست سریع کرونا ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: با ثبت ۳ مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در بیماران کرونایی، فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۹۷۷ نفر رسید.

او ادامه داد: در حال حاضر ۳۷۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۱۷ نفر کرونا مثبت اند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۶ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تاکنون ۲۳ هزار و ۶۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.