رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی خودرو نیسان وانت در مسیر میدان پنج نخل اطلاع رسانی شد و  آتش نشانان با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

او به مهار آتش سوزی اتاق خواب منزل مسکونی در منطقه کیان آباد خیابان سه غربی به علت اتصال سیم کشی برق کولر از سوی آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان حریق پشت بام منزل مسکونی در منطقه ملی راه خیابان اسفند را با حضور به موقع اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان عملیات‌های مهار حریق پایه برق در کوی سید خلف، کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کوی سعدی، پردیس خیابان گل پونه، گلستان خیابان نفت یک و حریق تابلو نمای ساختمان هایپر خوزستان در منطقه ملی راه را با موفقیت مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه فرهنگیان ۲ خیابان پرستار یک و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیان آباد خیابان سه غربی ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.