معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: تکریم و تجلیل از سال‌ها خدمت و زحمت صادقانه بازنشستگان و پیشکسوتان، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان، وظیفه‌ای همگانی است گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید این امر را مورد توجه قرار دهند و زمینه بهره مندی از تجارب ارزنده این قشر عزیز را به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم کنند.

او افزود: در دین اسلام به عنوان یک دین کامل و نمونه، افراد بازنشسته، جایگاهی بسیار والا دارند و در آیات و روایت‌های متعدد بر تکریم و احترام سالمندان تأکید شده است.

حسینی بیان کرد: بازنشستگان را هیچ وقت نباید فراموش کرد، بلکه همواره باید زحمات این عزیزان را مورد تقدیر قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، قطعاً دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور را به همراه دارد.

او ادامه داد: بدون تردید زمانی که بزرگان ما شاد باشند، این شادی به کل جامعه سرایت داده می‌شود.

حسینی با بیان این که ارائه خدمات بهتر، یکی از راه‌های حرمت گذاری به بازنشستگان است، گفت: اقدامات خوبی در حوزه معیشت بازنشستگان از یک سال گذشته تا کنون انجام شده که در دولت جدید نیز ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار