با آغاز به کار دوره جدید شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی و تشکیل جلسات آن ها، شهرداران ۴ شهر استان انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، برابر قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی، مراسم تحلیف و نخستین جلسه هر دوره شورای اسلامی شهر به دعوت فرمانداری برگزار و پس از ادای سوگند، هیأت رئیسه شورا برای سال اول تعیین می‌شود.

دیروز و با آغاز به کار شورا‌های اسلامی شهر و روستا حسین اکبری به عنوان شهردار فردوس، رضا مطلبی پور به عنوان شهردار سرایان، حسین بلالی به عنوان شهردار بشرویه و افشین عابدینی به عنوان شهردار اسدیه انتخاب شدند.

آغاز به کار شورای شهر بیرجند

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند نیز دیروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و در آن همه اعضای شورای منتخب قسم یاد کردند که با حفظ انصاف و مهارت خود در خدمت به مردم کوشا باشند.

در مراسم آغاز فعالیت شورای جدید علیرضا محمودی راد با ۹ رأی به عنوان رئیس شورای ششم شهر بیرجند، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۹ رأی به عنوان نایب رئیس شورا و عباس سروری با ۹ رأی به عنوان منشی شورا انتخاب شد.

همچنین مرتضی یزدان شناس، مهدی عبدالرزاق نژاد و فاطمه زهرا هلال بیرجندی به عنوان هیأت رئیسه سنی شورای شهر بیرجند معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار