مادر شهیدان سردار رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه گذشته به دیار حق شتافت و به دیدار فرزندان شهیدش نائل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حاجیه خانم سلطان نیازی مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ در سن ۸۹ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش ملحق شد.

وی همچنین مادر دو جانباز و جهادگر شهیدان حاج لطفعلی و حاج قنبرعلی رحمانی بود.

مادری که به تربیت فرزندان صالح اهتمام ورزید و علیرغم علاقه زیاد به فرزندان خود، آن‌ها را برای اعزام به جبهه بدرقه کرده و تنها خبر شهادت را آوردند و دیگری نیز با جراحت‌ها بازگشت.


بیشتر بخوانید


سردار شهید رضا رحمانی شهرکی فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد متولد ۳ فروردین ۱۳۴۰ در شهرکیان بود که در جبهه های هشت سال دفاع مقدس ۷ مرداد ماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

لطفعلی رحمانی شهرکی نیز جانباز شیمیایی ۵۰ درصد پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت، شهریورماه ۱۳۹۷ به خیل یاران شهیدش پیوست.

شایان ذکر است؛ مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی به علت سکته قلبی به مدت یک هفته در بخش داخلی زنان بیمارستان هاجر (س) شهرکرد تحت مراقبت بود و در بیمارستان جان باخت.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر شهید با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز جمعه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ بعد از اقامه نماز جمعه در قطعه صالحین گلزار مطهر شهدای شهرکیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار