محمدرسول حیدری به عنوان رئیس شورای شهر بیجار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، درمراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیجار، محمد رسول حیدری به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بیجار، سعید ذوالفقاری به عنوان نایب رییس، فرامرز فروتن خزانه‌دار، پریا شریفیان به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار در این مراسم با اشاره به وجود آرامش و صلابت در انتخابات شورای شهر بیجار اظهار کرد: این انتخابات با همکاری و همدلی همه جانبه دستگاه‌های اجرایی به خوبی پیش رفت و با مشارکت مطلوب مردم، نتایج مطلوبی کسب شد.

ورمقانی وظیفه شورا‌های اسلامی را در این دوره بسیار سنگین دانست و گفت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر بیجار با ایجاد ارتباط منسجم با سایر ادارات و ارگان‌ها به ویژه مردم فهیم دیار گروس منشأ خیر و برکت برای بیجار باشند.

او ادامه داد: باید به افرادی که پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند هم اعضای منتخب شورا و همچنین افرادی که موفق به حضور در شورا نشدند به دلیل دغدغه‌مندی درباره سرنوشت جامعه خود دست مریزاد گفت.

فرماندار بیجار خطاب به اعضای منتخب ششمین دوره شواری اسلامی شهر بیجار با بیان اینکه نخستین چالش و سختی کار شورا‌های این دوره کمبود منابع مالی است گفت: کار برای اعضای منتخب در وضعیت مالی بسیار محدود دشوار خواهد بود، اما کمبود منابع مالی نباید مانع خدمت‌رسانی صحیح به مردم دیار گروس شود.

فرماندار بیجار بیان کرد: طی هشت سال گذشته محدودیت‌های مالی بسیاری داشتیم، شاید آنگونه که باید شورا‌های برنامه‌ریزی در کشور نتوانستند در بودجه‌های عمرانی و تخصیص منابع به شهرداری‌ها و شورا‌ها کمک کنند.

ورمقانی به اهمیت جذب سرمایه‌گذار تأکید کرد و گفت: تلاش‌ها در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری باید مستمر باشد و در این راستا از اهمیت جذب سرمایه‌گذار نباید غافل شد.

او عنوان کرد: از نقاط قوت شورای دوره پنجم شهر بیجار عدم تحمیل نیرو به بدنه شهرداری بود امید است شوری این دوره نیز این مهم را مد نظر قرار دهند.

این مقام مسئول در ادامه به بهره از ظرفیت‌های قانونی آزاد شورای شهر در راستای ارتباط با مدیران کشوری و استانی جهت جذب اعتبار و پیشبرد اهداف شورا و شهرداری بیجار اشاره کرد و گفت: شورای شهر نباید خود را محدود به فرمانداری کند بلکه از ظرفیت‌های قانونی شورا و همچنین بهره از ظرفیت نماینده منتخب شورای شهرستان بهره گرفت.

فرماندار بیجار با بیان اینکه شورای شهر برای حل مشکلات مردم پا به عرصه خدمت گذاشته‌اند نه برای منافع شخصی گفت: فضای تقابلی برای شورای شهر نتیجه بخش نخواهد بود، فضای تعاملی می‌تواند تمامی امور را با موفقیت پیش برد.

اوگفت: طی چهار سال خدمت شورای اسلامی شهر بیجار صرفا در پی منافع شخصی خود نباشند، بلکه برای حقوق مردم تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.