دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان‌های کشور ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید موسوی دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌های خراسان رضوی نسبت به قبل از پیک، رئیس ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی علاوه بر صدور دستوراتی برای عبور از وضعیت موجود به دنبال گرفتن مجوزهای بیشتر برای مدیریت بهتر موضوع، از ستاد ملی بوده است.

او افزود: با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه‌ای از ستاد ملی خواستند تا سفر به خراسان رضوی از مبدأ ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که به همین جهت نهایتا ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان‌های کشور ابلاغ  کرد تا اطلاع ثانوی هیچ استانی مجوزی برای ورود به خراسان رضوی صادر نکند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی ادامه داد: این ممنوعیت و محدودیت‌ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که شرایط استان از وضعیت پیک خارج بشود و در این فاصله زمانی بتوانیم استان را در حوزه درمان و پیشگیری مدیریت بکنیم.

موسوی با اشاره به اینکه حوزه نظارت هم طبق دستور استاندار خراسان رضوی شدت بیشتری گرفته است و تیم‌های بیشتری در این خصوص فعال شده‌اند، بیان کرد: همچنین به فرمانداری‌های خراسان رضوی ابلاغ شده است که صرفا برای موارد اضطراری مجوز تردد درون استانی صادر کنند تا از مبدأ شهرستان‌های داخل استان به شهر مشهد هم تردد در حداقل ممکن انجام شود.

او با اشاره به نقش واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا و همه گیری ویروس کرونا تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی دستور ایجاد ۲۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در مشهد داده‌اند که تاکنون ۱۶ مرکز راه‌اندازی و فعال شده است.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.