جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ سارق را با ۱۸ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدسعید یاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۱۱ سارق را دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید


یاری خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۸ فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

یاری مبارزه با سرقت از اصلی‌ترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: از همه شهروندان خواهشمندیم در این خصوص با پلیس همکاری داشته و در صورت دریافت اطلاعاتی سریعا با سامانه ۱۱۰ ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.