تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر باز هم افزایش یافت و به ۸۳۱ نفر رسید یعنی ۴۹ نفر بیشتر از دیروز.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۰۹ نفر به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۸۳۱ نفر در این بخش‌ها بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه امروز ۱۱ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، عنوان کرد: ۳ مرد ۷۳، ۶۰ و ۵۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای تنفسی، مغزی، فشارخون و دیابت، ۲ مرد ۹۵ و ۵۴ ساله بدوسابقه بیماری، ۴ زن ۸۵، ۷۵، ۶۵ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری قلبی، فشار خون و دیابت یک زن ۷۸ ساله بدون سابقه بیماری و دانش آموزی ۹ ساله با سابقه بیماری قلبی فوتی‌های جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۹ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: از آغاز شیوع کرونا ۶۹ هزار و ۱۴۰ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۴۷۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری گفت: موج پنجم کرونا بسیار خطرناک‌تر از موج‌های دیگر بوده و موارد ابتلا و فوتی بسیار بالا و نگران کننده است.

او تاکید کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این خیز بگذریم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.