دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ماه "ذی الحجه" در میان نیازمندان شش شهرستان استان همدان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا ناهیدی‌فر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان بیان کرد: به همت برنامه وزین "سمت خدا" و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) با برپایی پویش مردمی، کمک‌های خیرین و عموم مردم در هر ماه قمری جمع‌آوری و در قالب طرح قربانی در میان نیازمندان کشور توزیع می‌شود.

او افزود: به دلیل ارتباط مستمر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مردم و اطلاع از شرایط هر شهرستان در سراسر کشور، کار توزیع بسته‌های گوشت طرح قربانی به این کانون‌ها سپرده شده است.

ناهیدی‌فر با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح قربانی تا کنون در طی شش مرحله گوشت‌های قربانی در میان نیازمندان توزیع شده است، یادآور شد: دو مرحله از شش مرحله یاد شده، در امسال انجام شده که در اردیبهشت ماه امسال شاهد توزیع بسته‌های گوشت قربانی در شهرستان‌های کبودرآهنگ و رزن و در ماه ذی‌الحجه در شش شهرستان دیگر استان همدان بودیم.

او افزود: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ماه ذی‌الحجه، ۳۱۰ بسته یک و نیم کیلویی گوشت قرمز با همکاری کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی و ۱۷ کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی مساجد شهرستان تویسرکان در بین ۳۱۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

ناهیدی‌فر گفت: ارزش هر بسته یک و نیم کیلویی گوشت قرمز توزیع شده، ۲۵۵ هزار تومان است که در مجموع برای تأمین ۳۱۰ بسته ویژه شهرستان تویسرکان، افزون بر ۷۹ میلیون تومان هزینه شده است.


انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.