یک مقام ارشد روسیه با اشاره به حادثه اخیر برای یک کشتی صهیونیستی، اطلاعات درباره آن را ناموثق و برپایه حدس و گمان دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز گذشته (چهارشنبه) در گفتگو با خبرنگاران و در واکنش به حادثه اخیر برای کشتی «مرسر استریت» در دریای عمان اطلاعات مطرح شده در باره آن را موثق ندانست و گفت تمام آن‌ها برپایه حدس و گمان است.

بنابر اعلام خبرگزاری تاس، این مقام روس در بخشی از سخنان خود گفت: «اطلاعاتی که برخی کشور‌ها همچون انگلیس و آمریکا مطرح کرده‌اند، کاملاً متناقض و بر پایه حدس و گمان است.»

او در ادامه افزود: «اطلاعات متناقضی وجود دارد. بسیاری از تجزیه و تحلیل‌ها وجود دارد که ما آنهارا رد می‌کنیم. ما باید حقایق را اثبات کنیم؛ بنابراین در انجام اقدامات و یا نتیجه گیری نباید عجله کرد.»

جمعه گذشته نفتکش رژیم صهیونیستی با نام «مرسر استریت» در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت. پس از آن اتهامات بی‌اساسی بدون ارائه شواهد درباره کشورمان مطرح شد.

به طور مثال، وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «ایران باید اقداماتی را که صلح و امنیت بین المللی را به خطر می‌اندازند، بلافاصله متوقف کند و به کشتی‌ها اجازه دهد آزادانه بر اساس قوانین بین المللی عبور و مرور داشته باشند.»

پیش از آن نیز «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس در ادعا‌هایی بی‌اساس مدعی شد ایران هفته گذشته کشتی صهیونیستی را در آب‌های عمان هدف قرار داده است.

همچنین «ایال هولاتا» مشاور امنیت ملی، و «شیمریت میر» مشاور سیاست خارجی رژیم صهیونیستی، با وندی شرمن دیدار کردند. ر این دیدار درباره مسائل منطقه‌ای از جمله مسائل مربوط به ایران صحبت شد. همچنین حمله هوایی به کشتی صهیونیست از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
اصلا کار ایران باشه که چی
دفعه بعد میچسپونیمش کف دریای عمان
زندگی یا برای همه یا برای هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
آهای سرطان نابودگر خود و دیگران
این را بدان
اگر دست تو روی ماشه به طرف کودکان مسلمان است دست ایران روی ماشه و روی شقیقه حیات اقتصاد جهانی است.
اولین اشتباه برابر است با آخرین اشتباهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
آمریکا برای حمله به ویتنام به دروغ اعلام کرد ویتنامیها به ناو آمریکا در خلیج تانکین حمله کردند. اسراییل برای کشیدن پای آمریکا به جنگ با مصر به کشتی شناسایی یو.اس.اس لیبریتی آمریکا حمله کرد و حتی جانسون رییس جمهور آمریکا وقتی فهمید حمله کار اسراییل بوده از ناوگان ششم آمریکا خواست از کمک به یو.اس.اس لیبریتی خودداری کنند بلکه غرق بشه و بهانه لازم رو برای حمله به مصر پیدا کنند. آمریکا و اسراییل روز ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ سه برج تجارت جهانی رو تخریب کردند تا بهانه لشکرکشی به افغانستان و عراق رو فراهم کنند. از این دروغها و عملیاتهای فالزفلگ کم انجام ندادند و دیگه کسی حرفهاشونو باور نمی‌کنه. بیشتر این پروپاگاندا برای تحت فشار قرار دادن دولت جدید ایران برای بازگشت یکطرفه به برجام هسته‌ایه و الا اسراییل اندازه این حرفها نیست که بخواد به ایران حمله کنه و وضع بد اقتصادی اجتماعی آمریکا و موقعیت استراتژیک ایران هم امکان درگیر شدن آمریکا در یک جنگ دیگه رو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
به این میگن عملیات بی نقص نمیدونن از کجا خوردن
France
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
این آمریکاییها و اسرائیلیها فراموش کارند ما در زمان جنگ تحمیلی هم موشک سرگردان داشتیم چرا گردن ما می اندازند
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
خویشنداری کنید .حرف همیشگی امریکا و اروپا
حالا چطوره که خویشنداری نمیکنید
چونکه وقتی قدرت حمله نداشته باشید
از این کلک های قدیمی میزنید
خریدار ندارد
کسی باورتون نمیکند .پس خویشنداری کنید و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
برنامه ریزی شده است. تا ایران را در خلیج فارس محدود کنند اربابشان آمریکا وشوروی اون زمان هم نتوانست از پش چندتا قایق تندرو بربیاد. یمن ۶ ساله بانردمش محاصره است . غزه ده ساله محاصره شده . کسی تو دنیا حرفی نمیزنه یک نفتک اسراییلی رو خودشون زدن تا بگن کار ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۸:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
دور دور ریسی است ریس جمهور مقتدرجواب به تجاوزها کوبنده خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
احسنت برشما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
اینا میخوان اقدام نظامی کنن دنبال بهونه هستن که افکار عمومی جهان رو گول بزنن و بگن مثلا ما به این دلیل حمله کردیم. دلقک‌های مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
دشمنان غلطی کردند پدرشان در بیارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
از شیخ نشینا چنین حماقتی بعید بود که خودشان عامل متاستاز خطرناکترین سرطان و عامل ناامنی و توسعه ِطلبیهای جنگ افروزانه یعنی رژیم اشغالگر قدس به حیاط خلوتشان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
حالا یارو میخواهد زودتری از روی کره خاکی حذفش کنند با دم شیر بازی نکنید ایران بی پروا بخواهد میزند چطوری شما ترور میکنید کسی نیست
خوب حالا ما بودیم بزنید .....
اما جنگ تحمیلی نیست ۸ سال با ۸۰ کشور جنگیدیم این بار فرقش این است سلاحمان در خاک خودمان ساخته و پرداخته شده قطع به یقین نابودی بلا منازه اسرائیل به همین زودی زود اتفاق می افتد
.......انشاالله به حق خون تمام شهدایمان این انتقام گرفته خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
اتهام زنی بدون سند خودش یک جنایت بزرگی است که نقش بسیار زیادی در به خطر انداختن امنیت جهانی دارد که باید شورای امنیت سازمان ملل برای آن قوانین صفت و سختی را تنظیم نماید که اشراری مثل رژیم صهیونسیتی و حاکمان روباه پیر و البته آمریکا نتوانند با اقدامات ماجراجویانه و شرارت آمیز خود امنیت نقاط مختلف جهان را به خطر اندازند که الآن در صدد آن هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
بله .بی شک.
خدا با ماست.
اگه همه دنیا هم با ما مقابله وجنگ کنند .خدا با ماست.
آخرین اخبار