آمازون کالاهای مرجوعی را از بین نمی‌برد

شرکت اینترنتی آمازون محصولات مرجوعی خود را به دلیل حفظ چرخش اقتصادی شرکت و آسیب نرساندن به محیط زیست از بین نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آمازون، اخیرا شرکت اینترنتی آمازون در صفحه مجازی خود پستی منتشر و اعلام کرد که محصولات مرجوعی یا کالا‌های فروش نرفته  خود را به دلیل چرخش اقتصادی و آسیب نرساندن به محیط زیست ازبین نمی‌برد.

به گزارش شبکه ITV انگلیس، فروشگاه اینترنتی آمازون، هرسال کالا‌های مرجوعی یا فروش نرفته خود از جمله لپ‌تاپ، گوشی‌های، تلویزیون‌های هوشمند و همچنین محصولات برقی دیگر را نابود و به محیط زیست آسیب می‌رساند. به همین علت این شرکت اینترنتی محبوب مورد انتقاد مدافعان محیط زیست و همچنین نخست وزیر کشور انگلیس قرار گرفت.

فروشگاه اینترنتی آمازون پس از دریافت محصولات  مرجوعی چه برنامه‌هایی دارد؟

شایان ذکر است شرکت اینترنتی آمازون در واکنش به این انتقادات در صفحه کاربری خود اعلام کرد، قرار است این شرکت هنگامی که کالا‌های فروش نرفته یا مرجوعی خود را دریافت کند، پس از ارزیابی کالا آن‌ها را به عنوان محصولات دست دوم و با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساند. همچنین آمازون اعلام کرد این برنامه تا پایان سال جاری در آمریکا اجرا شده و در کشور‌های اروپایی همچون آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا تا اوایل سال ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود.

گفتنی است فروشگاه اینترنتی آمازون در وبلاگ خود پست دیگری منتشر کرد و در آن ادعا کرد فروشندگان این شرکت در کشور‌های آمریکا آلمان فرانسه ایتالیا اسپانیا و انگلیس از ماه آگوست می‌توانند برای جبران آسیب‌های اقتصادی از کالا‌های به فروش نرسیده و محصولات مرجوعی که در انبار‌ها موجود است استفاده بهینه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار