سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از فردا باید خود را آماده بازی فینال جام حذفی کنیم تا قهرمانی را به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی بسیار خوب و جانداری بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد و با تعویض‌ها توانستیم پیروز میدان شویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که آن‌ها خیلی زحمت کشیدند به ویژه حسینی که یک فرصت استثنایی را از گل گهر گرفت و ما را در بازی نگه داشت. از فردا باید خود را آماده فینال کنیم تا قهرمانی را به دست آوریم.

مجیدی افزود: دلیلی برای تعویض مهدی قایدی نمی‌بینم و او بسیار موثر بازی می‌کند و هر آنچه را که من خواهانش هستم در زمین پیاده می‌کند. تعویض‌های تاکتیکی امری طبیعی است که انجام می‌شود و مطهری خوب بازی کرد و امیدوارم در فینال گل بزند.

او درباره اینکه قلعه نویی اعلام کرده استقلال با داوری برنده بازی شده گفت: من درباره صحبت‌های قلعه نویی نظری ندارم. امروز برای برد علاوه بر عشق و صداقت مربیگری نشان دادم علم مربیگری هم تاثیر گذار است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من نمی‌دانم قوانین بازی به بازی عوض می‌شود! داوری که در آن طرف میدان قرار دارد رنگ پیراهن من را سفید یا آبی می‌بیند. من از فردا باید تحقیق کنم و ببینم چه رنگی با نور ورزشگاه هم خوانی ندارد که داور مرا درست ببیند. من با همین لباس چند بازی در کنار خط بودم. من نمی‌دانم تعویض لباس من به قانون مرتبط می‌شود یا به شماره چشم داور بستگی دارد. قانونی را به ما اعلام کنند تا بدانیم قبل بازی چه رنگی باید بپوشیم.

او افزود: من به گذشته فکر نمی‌کنم. درباره آینده باید بگویم از مدیران استقلال خواهش می‌کنم تمامی بازیکنان را حفظ کنند و نگذارند بازیکنی از تیم جدا شود و تعدادی بازیکن جدید جذب کنیم. من این تیم را مدعی قهرمانی برای فصل بعد می‌دانم و مطمئن باشید در آسیا هم نتیجه خوبی می‌گیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار