رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به منظور ارتقای کیفیت و کمیت عملکرد شعب دادگاه‌ها و دادسرا‌های نظارت‌ها و بازرسی‌ها باید افزایش پیدا کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی از شعب دادگاه‌ها و دادسرا‌ها در جهت ارتقای کیفیت و کمیت عملکرد آن‌ها تاکید کرد و گفت: هدف از نظارت و بازرسی‌ها از شعب دادگاه‌ها و دادسرا‌ها بهبود خدمات رسانی و رفع مشکلات احتمالی و همچنین فرصت مناسب در جهت تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت می‌باشد که با توجه به اینکه بازرسی‌ها هم ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی را در بر می‌گیرد بنابراین موقعیت مناسبی برای اصلاح امور ایجاد می‌نماید.

او در ادامه بیان داشت: رعایت نظم و انضباط اداری پایه و اساس خدمت به مردم است  و نظم و انضباط اداری در دادگستری‌ها، دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف باید رعایت شود و این امر باعث می‌گردد که رضایتمندی مردم را نسبت به دستگاه قضایی گسترش دهد.

 حجت الاسلام مرادی افزود: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان در خصوص حسن اجرای بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌ها ابلاغی از سوی قوه قضائیه و مدیریت دادگستری استان نظارت کافی داشته باشند و تمامی همکاران قضایی موظف هستند طبق این بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.