سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس، مجتمع آموزش عالی سلامت ماهشهر دانشجوی پرستاری می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: پس از پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی، با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری در مجتمع آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر موافقت شد.

او افزود: شرایط پذیرش دانشجو در مجتمع آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ درج شده و علاقمندان برای اطلاع از این شرایط باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

بندری بیان داشت: ظرفیت پذیرش در این رشته ۲۰ نفر زن و مرد و با اولویت بومی شهر‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و رامشیر خواهد بود و بدون شک با این اقدام میمون و مبارک، شاهد شروع تحولی بزرگ در حوزه سلامت شهرستان و توسعه این بخش مهم و حیاتی خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تصریح کرد: پیگیری راه‌اندازی دیگر رشته‌های پیراپزشکی در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم این مهم محقق شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.