از تسویه بدهی‌های بانکی تا ساماندهی نیرو‌های انسانی

شهردار تبریز گفت:در حالی که در سال‌های گذشته کشور بدترین وضعیت اقتصادی و بیشترین تورم را تجربه کرده است، شهرداری تبریز هیچگونه بدهی به بانک‌ها و اشخاص ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین باهرشهردار تبریز در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت شهری در دور پنجم شورای شهر برای نخستین بار با شفاف سازی امور و در معرض عموم قرار دادن تمامی اطلاعات، قراردادها، آمار و امور مربوط به حوزه شهرسازی بر روی سایت، گامی اساسی برای فساد زایی در این مجموعه برداشته است.

او با اشاره به اخذ تسهیلات برای اجرای پروژه ها، در مدیریت و رویه‌های گذشته و تحمیل بدهی‌های مختلف بر اشخاص، پیمانکاران و مجموعه شهرداری از این محل گفت: در این دوره علاوه بر اینکه تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه‌ها اخذ نشد بلکه حدود یک هزار میلیارد تومان از تعهدات و بدهی‌های معوقه پرداخت و تسهیلات بانکی تسویه شد.

به گفته او ساماندهی نیروی انسانی نیز از جمله اقدامات مدیریت شهری در دور پنجم بود، بطوری که تنها در این دوره بود که علاوه بر اینکه نیروی جدیدی به این مجموعه اضافه نشد بلکه یک هزار و ۱۰۰ نفر نیز از آن‌ها کاسته شد، در حالی که در این دوره، حتی یک نفر نیز از این مجموعه تعدیل یا اخراج نشد.

شهردارتبریز مقاومت شهرداری در برابر تغییر کاربری فضای سبز را از برنامه‌های درخشان این دوره مدریت شهری اعلام کرد و گفت: نه تنها از فروش شهر جلوگیری کرده ایم، بلکه برای اولین بار در سطح کشور چند کاربری مسکونی و تجاری در سطح شهر به فضای سبز تغییر کاربردی داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.