معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با مجوز ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا آزمون مدارس دولتی که یکبار در ۱۸ تیر ماه به تعویق افتاده بود در روز ۱۵ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با مجوز ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا آزمون مدارس دولتی که یکبار در ۱۸ تیر ماه به تعویق افتاده بود در روز ۱۵ مرداد برگزار می‌شود.

او افزود: بسیاری از مدارس برای ثبت نام متوسطه دوره دوم در انتظار برگزاری این آزمون هستند و برای جلوگیری از تاخیر در سال تحصیلی امکان تعویق مجدد این آزمون نیست.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند، اما تاکنون ۶ هزار نفر هنوز کارت ورود به جلسه را دریافت نکرده اند که لازم است در اسرع وقت اقدام به اخذ کارت خود از سایت آموزش و پرورش کنند.

ابطحی افزود: تمام دستور العمل‌های بهداشتی در این آزمون به خوبی رعایت می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، طرح سنجش نوآموزان و بدو ورود به پایه اول را در حال اجرا دانست و گفت: به دلیل موج جدید ابتلا به ویروس کرونا این طرح سنجش تا پایان  هفته آینده تعطیل شده است.

ابطحی گفت: هر هفته در استان حدود ۱۲۰۰ نفر در ۷۶ مرکز برای ورود به پایه اول دبستان سنجش می‌شوند که تمام دستور العمل‌های بهداشتی در آن اجرا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار