رئیس پلیس راهور مازندران گفت: ۷ شهرستان در مازندران تصادف خیز و بحرانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در جریان بازدید از پایش تصویری در شهرداری بهشهر، کاهش تصادفات، احساس امنیت و کشف جرایم و سرقت را از مزایای دوربین‌های پایش تصویری اعلام کرد و گفت: شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، قائمشهر، تنکابن، نور و بهشهر، شهرستان‌های بحرانی و تصادف خیز مازندران هستند.

او نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف را یکی از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و افزود: حدود ۲۰۰ نقطه در مازندران برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف جانمایی شده است و دستگاه‌های ذیربط باید تلاش کنند تا هرچه زودتر این دوربین‌ها نصب شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ دوربین نظارتی اکنون در مازندران فعال است، گفت: در برخی از شهر‌ها مانند ساری، بابل، آمل و محمودآباد پلیس می‌تواند به صورت برخط و آنلاین تمام منطقه را رصد کند.

سرهنگ بیگلری نقش این دوریین‌ها در کنترل ترافیک و کاهش تصادف را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: عامل ۴۰ درصد تصادفات رانندگی عابران پیاده و ۲۵ درصد موتورسواران هستند.

او با بیان اینکه لینک تمامی پایش‌های تصویری به پلیس راهنمایی و رانندگی وصل خواهد شد ابراز امیدواری کرد دوربین‌های ثبت تخلفات چند روز آینده در بهشهر هم نصب شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.